Haluatko vinkkejä ja oivalluksia käytännön esimerkkien kautta hauskaan, erottuvaan ja huomiota herättävään markkinointiin?
Saako markkinointi olla hauskaa? Millaista on hauska markkinointi? Entä miten sitten tehdä markkinointia, joka on hauskaa ja jää ihmisten mieleen? Tervetuloa mukaan markkinointiaiheiseen tapahtumaan, jossa hassuttelu on sallittua ellei jopa toivottavaa!
Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille yrittäjille ja markkinoinnin tekijöille Etelä-Pohjanmaan alueella. Paikkoja on kuitenkin tarjolla rajoitetusti.
OHJELMASSA
- Tyylikkään miehekkäistä kosmetiikkatuotteista ja räväkästä markkinoinnista tunnetun Dick Johnsonin yrittäjä Leevi Kangas ja hallituksen puheenjohtaja Mika Syrenius kertovat yrityksensä markkinoinnista
- Useampi paikallinen yritys jakaa onnistumisiaan ja kokemuksiaan hauskasta markkinoinnista
- Juonnoissa viihdyttää ammattinäyttelijä ja -juontaja Sanna Stellan
- Herkullinen bao-buffet
- Verkostoitumista markkinointihenkisten yrittäjien, asiantuntijoiden ja tekijöiden kanssa
AIKATAULU
16:30 Rekisteröinti tapahtumaan
17:00 Ohjelma starttaa: tervetuloa!
17:15 Keynote: Voiko mies olla seksikäs vakavissaan? - Dick Johnson ja miehisen kosmetiikan konsepti
Puhujina Dick Johnsonin yrittäjä Leevi Kangas ja hallituksen puheenjohtaja Mika Syrenius
"Hauska markkinointi ei ole pelkkiä hauskoja läppiä, vaan hauskaa markkinointia on paljon helpompi tehdä, kun pohjalla on aidosti merkityksellinen ja hyvää asiakaskokemusta tarjoava liiketoimintamalli."
18:00 Verkostoitumista ja herkullinen bao-buffet
19:00 Paikallisia yritystarinoita hauskasta markkinoinnista
Seinäjokinen vai seinäjokelainen? -kampanja | Kasimir Kantonen ja Mikko Männikkö, Media Mesta
Bodaava bussikuski somettaa | Juha Koivumäki, linja-autonkuljettaja ja Iina Peura, myyntipäällikkö, Härmän liikenne
Rauhoittumiskeidas Provinssissa | Sirpa Hakala-Ostensen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, LähiTapiola Etelä-Pohjanmaa
20:15 Virallinen ohjelma päättyy, mutta vapaa verkostoituminen jatkuu ja baari auki klo 22:00 saakka
MUKANA
Sanna Stellan, näyttelijä ja juontaja
Tapahtuman juontajaa Sanna Stellan, joka on tunnettu näyttelijä mm. Siskonpedistä ja Naurun Tasapainosta.
Leevi Kangas, toimitusjohtaja Dick Johnson
Leevi Kangas on digitaalisen kaupankäynnin edelläkävijä. Vuonna 2014 hän perusti Dick Johnsonin verkkokaupan, joka mullisti miesten kosmetiikkamarkkinat. Nordic Bio Cosmetic -yrityksessä hän toimii sekä hallituksen jäsenenä että omistajana.
Yli vuosikymmenen kokemus digimarkkinoinnista, verkkokaupasta ja kosmetiikka-alasta tekee hänestä alan asiantuntijan. Leevi on tunnettu intohimostaan uusien innovatiivisten tuotteiden luomiseen ja markkinoiden muokkaamiseen.
Mika Syrenius, yrittäjä, digitaalisen kaupan hallitusammattilainen,
sijoittaja, kouluttaja ja konsultti
Mika Syrenius on Dick Johnsonin hallituksen puheenjohtaja. Lisäksi hän on toiminut kädet savessa nopeasti kasvavan verkkokaupan toimitusjohtajana sekä useiden hallitusten puheenjohtajana.
Kouluttajana ja konsulttina Mikan missiona on auttaa kaupan alan yrityksiä sekä brändejä kasvamaan ja kansainvälistymään digitaalisessa markkinassa.
Sirpa Hakala-Ostensen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, LähiTapiola Etelä-Pohjanmaa
Sirpa Hakala-Ostensenilla on reilut 15 vuotta kokemusta vakuutusyhtiön markkinoinnista ja viestinnästä. Työurallaan hän on päässyt toteuttamaan monikanavaista markkinointia ja viestintää toimialalla, jossa tuotteita ei voi nostaa vitriiniin tai laittaa pakettiin.
Juha Koivumäki, linja-autonkuljettaja & Iina Peura, myyntipäällikkö, Härmän liikenne
Juha Koivumäki vaihtoi jokin aika sitten työuraa turvallisuusalalta linja-autonkuljettajaksi. Valmistuttuaan uuteen ammattiin hän alkoi TikTokissa jakaa videoita työstään tavoitteena tuoda etenkin nuorille esille linja-autonkuljettajan työn monipuolisuuta. Myös Koivumäen työnantaja Härmän liikenne hyödyntää somekanavillaan rentoja videoita, joissa esitellään kalustoa ja kerrotaan muutoinkin ajankohtaisista yrityksen palveluista.
Milaista videoita on tehdä? Miten ne käytännössä syntyvät? Millaista palautetta tekijät saavat? Juha Koivumäen lisäksi lavalle nousee Härmän liikenteen myyntipäällikkö Iina Peura.
Kasimir Kantonen ja Mikko Männikkö, Media Mesta
Kasimir Kantonen ja Mikko Männikkö ovat yhteistyössä Seinäjoen Kaupungin markkinoinnin kanssa kehitelleet parin viime vuoden aikana uusia tuoreita tapoja kaupunkimarkkinointiin. Usein heidän ideansa lähtevät liikkeelle juuri hauskuudesta käsin, josta keväällä 2023 toteutettu Seinäjokinen vai seinäjokelainen? -äänestyskampanja on hyvä esimerkki.
Tapahtumaan osallistujat (117)
Niina Koskipalo | |
Johanna Rintamäki | |
Tapio Seppä-Lassila | |
Jaakko Honkaniemi | |
Anniina Kumara | |
Piia Koivuporras | |
Anu Männikkö | |
Katja Ranta-aho | |
Mira Kangasluoma | |
Terhi Kangas | |
Katri Korpela | |
Melina Sivunen | |
Veera Mäkiranta | |
Tomi Salminen | |
Jonna Leppäharju | |
Terhi Mäkelä | |
Jukka Pajunen | |
Sanna Männikkö | |
Iina Peura | |
Kasimir Kantonen | |
Piia-Marika Jokela | |
Helmi Yli-Knuuttila | |
Maria Mäkelä | |
Mari Dawe | |
Hanne Kaisa Marja Pohto-Viita | |
Niina Mattila | |
Krista Rintala | |
Satu Keski-Valkama | |
Tuula Lahti | |
Tommi Hallila | |
Katariina Vestergård | |
Merja Purola | |
Leena Perämäki | |
Sirpa Hakala-Ostensen | |
Minna Lounatvuori | |
Kreetta Luoma | |
Koop Arponen | |
Ulla Laukkala | |
Susanna Lehtonurmi | |
Anna-Maria Koivisto | |
Miikka Laukkala | |
Tytti Kettula | |
Pia-Maria Jokipii | |
Sinikka Torssonen | |
Liisa-Mari Ojala | |
Anu Kallio | |
Heidi Hyykky | |
Jasmine Laitila | |
Jonna Katajamäki | |
Jarkko Kallioniemi | |
Sanni Nikumatti | |
Pauliina Svanholm | |
Heta Mäkivirta | |
Jyri Saranpää | |
Esa Nuottivaara | |
Minna Asiala | |
Jorma Asiala | |
Tanja Rantakangas | |
Mervi Väliheikki | |
Ari Pölkky | |
Virpi Mäkinen | |
Marjo Kamila | |
Suvi Haaramäki | |
Ilari Haaramäki | |
Susanne Mäki-Antila | |
Katja Tuulari | |
Marianne Koivunen | |
Ville Lahti | |
Topi Pienimäki | |
Ahti Hakala | |
Outi Kemppainen | |
Petra Alho | |
Tommi Ranta-aho | |
Terhi Hakola | |
Jari Ojala | |
Eveliina Syrjälä | |
Oskari Ilomäki | |
Pii Anttila | |
Katja Saari | |
Soile Kauttio | |
Henni Välimaa | |
Tero Luoma | |
Heli Peltoniemi | |
Maarit Vinni | |
Terhi Saarikoski | |
Laura Sainio | |
Jemina Valli | |
Monika Kärkkäinen | |
Riikka Ruhberg | |
Markus Miiluniemi | |
Maarit Kopaly | |
Sanni Sariola | |
Sari Ojala | |
Riikka Perälä | |
Anu Portti |
22 osallistujaa ei ole sallinut nimensä näyttämistä listalla.
Osallistava budjetointi
Kaikki seinäjokiset yritykset saivat ehdottaa vuodelle 2023 osallistuvan budjetoinnin kohteita. Käytössä oli 30 000 €, jolla haluttiin täsmätoteuttaa yrityksiltä tulevia ideoita. Koknaissumma jaettiin kolmelle eri toimenpiteelle.
Yksi toivotuimmista ehdotuksista oli verkostoitumistapahtuma, jossa teemana olisi markkinointi. Markkinoinnin tekeminen voi olla hauskaa -tapahtuma on siis yksi osallistavan budjetoinnin tuloksista.
No show -maksu
Mahdollisen esteen sattuessa, muistathan ilmoittaa meille hyvissä ajoin peruuntumisestasi.
Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruuntumisista aiheutuu kuluja, jotka perimme osallistujalta. Tämän tilaisuuden no show -maksu on 30 €, joka kattaa osan tapahtumakustannuksista