Kasvua markkinoinnilla - luovuuden ja datan yhdistäminen

17.6.2021 14:30

Ravintola Idea, Frami / Verkkototeutus Teams

Mitä on luovuus? Mitä on data? Miten nämä kaksi yhdistetään pariksi, jolla markkinoinnista saadaan enemmän irti?

Luovuuden ja datan vastakkainasettelun aika on ohi. Kesän Markkinointifoorumissa on luvassa pohdintaa luovuuden ja datan rooleista osana yrityksen kasvuun tähtäävää markkinointia ja brändin rakentamista sekä käytännön vinkkejä datan keräämiseen ja sen hyödyntämiseen. Kuulet myös erilaisista työkaluista, joita voit hyödyntää luovassa myynnissä ja markkinoinnissa. 

Aiheeseen meitä johdattavat Pauliina Hautamäki, BSTR ja Heidi Petäjämäki, Rauhala Yhtiöt -konserni

pauliina-uusi1.jpg (2.12 MB)

Pauliina Hautamäki toimii BSTR Luova Konttorin toimitusjohtajana. Pauliinan mielestä toimivassa markkinoinnissa pitää olla sekä pitkäntähtäimen jujua ja ytyä yhdistettynä säännölliseen mainoskatkoon. Pauliinan sydän sykkii erityisesti pk-yritysten markkinoinnin kehittämiselle. 

heidi-petajamaki2.jpg (2.47 MB)

Heidi Petäjämäki on Rauhala Yhtiöt -konsernin viestintä- ja markkinointipäällikkö. Viestinnässä Heidiä kiehtoo vuorovaikutuksen monimutkaisuus, jota pyrkii parhaansa mukaan yksinkertaistamaan. Markkinoinnissa innostavat yritysstrategiat, haasteiden voittaminen ja konkreettiset tulokset.

Tapahtuma on maksuton ja se toteutetaan hybridinä, eli voit valitessasi tulla livenä paikalle tai osallistua verkon välityksellä. Paikkarajoitteiden vuoksi valitsethan ilmoittautuessasi sinulle parhaan osallistumistavan, paikanpäällä tai verkon välityksellä.

Lippuja ei enää tarjolla.

Tapahtuma toteutetaan osana Markkinointifoorumin toimintaa, jonka tavoitteena on koota alueemme yrityksiä ja alan toimijoita markkinoinnin uuden tiedon äärelle, kohtauttaa yrityksiä ja tekijöitä sekä rohkaista koko joukkoa kasvuun.

Ajankohta

Alkaa:  

17.6.2021 14:30

Päättyy:  

17.6.2021 16:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Ravintola Idea, Frami / Verkkototeutus Teams