Nyt kohotetaan matkailuyritysten näkyvyyttä ja mainetta!
Toimiiko yrityksesi matkailualalla? Haluatko vinkkejä näkyvyyden ja maineen parantamiseen? Tämä tapahtuma on juuri sinulle!
Tapahtuma koostuu kahdesta mielenkiintoisesta kokonaisuudesta; Tripadvisor-koulutuksesta sekä suosittelumarkkinointiin pureutuvasta osuudesta. Voit osallistua koko tapahtumaan tai vain haluamaasi koulutukseen. Alta löydät tarkemmat tiedot koulutusten sisällöistä.
Ohjelma
8.30 Aamukahvi
9.00 Tripadvisor-koulutus
11.00 Kevyt välipala tarjolla
11.30 Suosittelumarkkinointi-koulutus
13.30 Tilaisuus päättyy
Ilmoittaudu tästä!
Tripadvisor-koulutus
Tripadvisor on yksi maailman johtavista matkailualan sivustoista, jonka arvostelut ja suositukset voivat vaikuttaa huomattavasti yrityksesi menestykseen. Mutta tiedätkö, miten voit parhaiten hyödyntää tätä alustaa edistääksesi yritystäsi?
Tämä käytännönläheinen koulutus on suunnattu niille, jotka ovat käyttäneet Tripadvisoria vain vähän tai eivät lainkaan. Koulutuksessa keskitymme alustan perusominaisuuksiin ja siihen, miten voit käyttää sitä tehokkaasti yrityksesi markkinoinnissa.
Mitä koulutuksessa opitaan?
- Tripadvisor-sivuston perusteet ja toiminnallisuudet
- Ymmärrys siitä, ketkä ovat kohderyhmäsi alustalla
- Millainen on vahva yritysprofiili, miten se luodaan ja miten sitä päivitetään
- Kuinka hyödyntää Tripadvisoria markkinoinnissa tehokkaasti
- Käytännön case-esimerkit siitä, miten muut matkailuyritykset ovat onnistuneet Tripadvisorissa
Huomaathan, että Tripadvisor ei sovellu yksittäisten mökkien/asunnon vuokraajille.
Suosittelumarkkinointi-koulutus
Haluatko oppia, kuinka maksimoida yrityksesi näkyvyyden ja vetovoimaisuuden hyödyntämällä asiakkaidesi tuottamaa sisältöä?
Nykyajan matkailijat luottavat vahvasti toisten matkailijoiden jakamaan sisältöön – olipa kyseessä sitten valokuva, arvostelu tai blogikirjoitus. Tämän tyyppinen sisältö, tunnettu myös nimellä User Generated Content (UGC), on erittäin tehokas työkalu matkailualan markkinoinnissa.
Mitä koulutuksessa opitaan?
- Suosittelumarkkinoinnin perusteet: Mikä se on ja miksi se on tärkeää matkailualalle
- Miten voit hyödyntää asiakkaiden tuottamaa sisältöä matkailijan koko polun ajan – alkaen haaveiluvaiheesta ja päättyen matkan jälkeiseen aikaan
- Parhaat käytännöt: Kuinka hyödyntää suosittelumarkkinointia eri kanavissa ja eri tavoin
- Käytännön esimerkit: Esittelemme case-esimerkkejä, jotka auttavat ymmärtämään, kuinka eri yritykset ovat onnistuneet hyödyntämään UGC:tä
Koulutus on tarkoitettu jokaiselle matkailualan yrittäjälle, joka haluaa parantaa yrityksensä markkinointistrategiaa ja ymmärtää, kuinka asiakkaiden tuottama sisältö voi toimia yrityksen hyväksi.
Kouluttaja
Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting
|
No show -maksu
Mahdollisen esteen sattuessa, muistathan ilmoittaa meille hyvissä ajoin peruuntumisestasi.
Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruuntumisista aiheutuu kuluja, jotka perimme osallistujalta. Tämän tilaisuuden no show -maksu on 20 € + alv., joka kattaa osan tapahtumakustannuksista
Järjestäjä
Tapahtuman järjestää Into Seinäjoki Oy / Visit Seinäjoki