Tapahtuman oletuskuva

Miten ylitän uutiskynnyksen?

7.6.2023 13:00

Mega-kokoustila, Frami D 1.krs

Miten saadaan yritys ja sen tuotteet suuren yleisön tietoisuuteen? Milloin kannattaa lähestyä mediaa ja erityisesti miten, jotta saa juttunsa läpi?

Haluatko kasvattaa tietoisuutta yrityksestäsi ja tarjoamistasi ratkaisuista tai alkaa valloittamaan uutta markkinaa median avustuksella, jopa ilmaiseksi?

Tässä ensisijaisesti startupeille ja skaalautumishaluisille yrityksille suunnatussa tilaisuudessa median ammattilaiset antavat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten ihan käytännössä kannattaa hoitaa mediasuhteita ja -viestintää?
  • Miten tehdä kiinnostusta herättäviä tiedotteita, joihin media iskee kiinni?

Luonnonkosmetiikkabrändi Henua Organicsin tarina on oiva esimerkki siitä, miten huipputuotteiden läpilyönti ja kansainvälinen kasvu on perustunut juuri strategiseen ansaittuun mediaan ja pr-työhön. Anu Kohtamäki kertoo tilaisuudessa miten se tehtiin. 

 

Ohjelma:

13.00 Tervetulosanat, Tapio Seppä-Lassila, Into Seinäjoki Oy

Puheenvuorot:

päätoimittaja Markku Mantila, Ilkka-Pohjalainen

yksikön päällikkö Satu Takala, YLE Pohjanmaa

yrityscase Henua Organics, Anu Kohtamäki

 

Mitä ihmettä on ansaittu media? Ansaittu media on luonnollinen osa markkinoinnin työkalupakkia. Sen avulla voit saada yrityksellesi palstatilaa, johon omalla markkinointibudjetillasi ei ehkä muutoin olisi varaa. Ansaitun medianäkyvyyden kautta voidaan vahvistaa brändiä maksettua mainontaa tehokkaammin.

"Ansaittu medianäkyvyys tarkoittaa julkisuutta, joka on syntynyt kolmannen osapuolen avustuksella, riippumattoman journalistisen prosessin kautta. Ansaittu medianäkyvyys on mediaviestinnän tärkeä tavoite. Se on arvostetuinta, uskottavinta ja halutuinta medianäkyvyyttä. Ansaittu medianäkyvyys vaikuttaa positiivisesti siihen, millainen mielikuva organisaatiosta syntyy." Jatta Heikkinen, STT Viestintäpalvelut

Tervetuloa mukaan!

Lippuja ei enää tarjolla.

Tämä tapahtuma on osa SpaceBoost-palvelupolkua ja tapahtumasarjaa, jonka tavoitteena on auttaa kasvuhaluisia yrityksiä skaalautumaan. Tapahtumasarja jatkuu syksyllä, jolloin aiheina ovat mm. product/market fitin varmistaminen ja pitch deckin rakentaminen.

SpaceBoost-palvelupolku on osa Into Seinäjoki Oy:n ja Helsingin yliopiston/Ruralia-instituutin yhteistyössä toteuttaman Food & Tech Startup - ekosysteemit startupien kasvualustana -hankkeen toimenpiteitä. Rahoittaja: Etelä-Pohjanmaan liitto (EAKR). 

*Lähde: Jatta Heikkinen, STT Viestintäpalvelut, saatavilla: https://www.viestintapalvelut.fi/blogi/mediaviestinta-tiedottaminen-ja-ansaittu-medianakyvyys

Paikkoja jäljellä


Tapahtumaan on jäljellä 0 paikkaa.

Ajankohta

Alkaa:   7.6.2023 13:00
Päättyy:   7.6.2023 15:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Mega-kokoustila, Frami D 1.krs

Tiedekatu 2
60320 Seinäjoki

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Lisätietoa

Tapio Seppä-Lassila

040 501 7350