Tekoäly ja markkinointi, tekoäly markkinoinnissa, tekoäly vai markkinointi, tekoälytön markkinointi.
Tekoälyn hyödyntämiseen on monta tulokulmaa. Nyt tartutaan tekoälyyn markkinoinnin tukena. Miten kannattaa hyödyntää tekoälyä markkinoinnissa – ja ennen kaikkea miksi?
Tervetuloa maksuttomaan tapahtumaan, jossa saat konkreettisia vinkkejä tekoälykkääseen markkinointiin ja viestintään sekä kuulet, miten yritykset ovat tekoälyn mahdollisuuksiin tarttuneet.
Iltapäivän puhujavieraaksi saamme viestinnän moniottelijan Lotta Backlundin. Hänen monipuolisen osaamisensa ansiosta luvassa on inspiroiva puheenvuoro tekoälyn hyödyntämisestä viestinnässä. Lisäksi olemme kutsuneet mukaan paikalliset mainos- ja mediatoimistot esittelemään asiakaskeissejään.
Kenelle tämä tapahtuma on suunnattu?
- Jokaiselle yrityksen markkinoinnin ja viestinnän parissa työskentelevälle – teitpä sitä kokopäiväisesti tai muiden töiden rinnalla
- Sinulle, joka haluat tutustua aiheeseen
Kiitos tämän tapahtuman ideasta kuuluu teille! Alkuvuodesta toteutetussa osallistuvan budjetoinnin kyselyssä nousi toiveita nimenomaan tekoälyn ja markkinoinnin yhdistävästä tapahtumasta, joten päätimme tarttua tuumasta toimeen.
Ohjelma
14:00 Rekisteröityminen ja verkostoitumista kahvitarjoilujen parissa
14:20 Tervetulosanat
14:30 Lotta Backlund – Tekoälyn hyödyntäminen viestinnässä
15:15 Yleisökysymyksiä
15:20 Yritysesimerkkejä, miten tekoälyä hyödynnetään markkinoinnnissa / TBA
15:50 Yleisökysymyksiä
16:00 Ständikierros ja verkostoitumista /
AIHIO Digital, BSTR Luova Konttori, Keino Branding, Myynninmaailma, Sanoma Media Finland
- Pääset juttelemaan paikallisten mainostoimistojen kanssa. Hyödynnä tilanne ja käy kysymässä vinkkejä, tarjouspyyntö tai sovi palaveri!
- Tämä on oiva hetki verkostoitumiselle. Ehkä löydät uuden yhteistyökumppanin tai henkilön, jonka kanssa vaihtaa puheenvuorojen herättämiä ajatuksia.
17:00 Tilaisuus päättyy
Puhuja
Lotta Backlund
|
No show -maksu
Mahdollisen esteen sattuessa, muistathan ilmoittaa meille hyvissä ajoin peruuntumisestasi.
Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruuntumisista aiheutuu kuluja, jotka perimme osallistujalta. Tämän tilaisuuden no show -maksu on 20 € + alv., joka kattaa osan tapahtumakustannuksista.
Yhteistyössä
Tämä tapahtuma toteutetaan osana osallistuvaa budjetointia. Yritykset saivat ehdottaa ja äänestää toivomiaan tapahtumia sekä toimenpiteitä alkuvuodesta. Finaaliin päässeet 5 ideaa toteutetaan osallistuvan budjetoinnin 30 000 eurolla! Lue lisää budjetilla toteutettavista toimenpiteistä täältä.
Tapahtuman toteutuksessa on mukana eRural resilience -hanke. Hankkeessa kehitetään Inton ja muiden yrityskehitysorganisaatioiden palveluita, että voimme tukea maaseutualueilla toimivia yrityksiä luonnonvaroihin perustuvan liiketoiminnan arvon kasvattamisessa, digitalisaatiossa ja kansainvälistymisessä.