Mitä meidän tulee tietää työelämän vallanneista millenniaaleista? Entä miten coachata, johtaa ja tehdä yhteistyötä onnistuneesti yli sukupolvirajojen?
Y- ja Z-sukupolven edustajia kuvaillaan usein vaikeasti johdettaviksi, itsekeskeisiksi ja laiskoiksi. Millenniaalit ovat kuitenkin keskimäärin koulutetumpia kuin aiemmat sukupolvet, he uskovat itseensä ja haluavat kehittyä. Näitä työpaikkojen uusimpia tulokkaita on työvoimasta jo valtaosa, ja he määrittelevät työn tekemisen tavat seuraaviksi vuosikymmeniksi. Nyt siis kannattaa tulla ottamaan selvää
- keitä ovat millenniaalit (y- ja z-sukupolvi), miten he eroavat aiemmista sukupolvista ja miksi tällä on väliä
- millaisia yrittäjiä ja työntekijöitä he ovat, ja miten heidän kanssa tehdään onnistuneesti yhteistyötä
Neuvomisen sijaan nuoret arvostavat coachaavampaa lähestymistapaa. Tapahtuman workshop-osiossa saat konkreettisia ja käytännönläheisiä työkaluja coachaamiseen.
Merkkaa kalenteriisi ke 2.9.2020 klo 11.30-15.30!
Aikataulu
11:30 Verkostoitumislounas (Into Seinäjoki tarjoaa)
12:00 Hyvät, pahat ja millenniaalit | Karoliina ja Atte Mellanen
13:45 Tauko
14:00 Työkaluja nuorten yrittäjien coachaamiseen -workshop ilmoittautuneille | Karoliina ja Atte Mellanen
15:30 Päätös
---
Tapahtuma on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumisen alla olevasta linkistä.
HUOM! Mellasten puheenvuoro "Hyvät, pahat ja millenniaalit" streamataan YouTubeen. Jos haluat osallistua mukaan etänä, niin ilmoittaudu mukaan alta tai laita viestiä Helmi Yli-Knuuttilalle (helmi.yli-knuuttila@intoseinajoki.fi)
Pääpuhujina Atte ja Karoliina Mellanen
Tapahtuman pääpuhujina ovat kirjan ’Hyvät, pahat ja millenniaalit - miten meitä tulisi johtaa’ kirjoittajat DI Atte Mellanen (Ernst & Young, muutosjohtamisen konsultti) ja psykologi & KTM & coach Karoliina Mellanen (GENEROI Development, yritysvalmentaja ja partneri).
Puheenvuoro perustuu vuoden alussa julkaistuun menestysteokseen ’Hyvät, pahat ja millenniaalit – miten meitä tulisi johtaa’ sekä sen taustalla toteutettuun yli 1300 henkeä kattaneeseen kyselytutkimukseen, poikkeuksellisen kattavaan kirjallisuuskatsaukseen sekä 40 ammattilaisten haastatteluihin.
----------
Miten huomioimme koronatilanteen ja osallistujien turvallisuuden?
Olemme rajanneet osallistujamäärän siten, että suositeltavien turvavälien huomioiminen tapahtumatilassa on mahdollista. Varmistamme myös, että tilassa on tarjolla useita käsienpesupisteitä ja käsidesiä. Lisäksi tarjolla on suusuojia halukkaille.
Saavuthan paikalle vain terveenä, tehdään yhdessä turvallinen tapahtuma!
Tapahtuman järjestää Into Seinäjoki Oy:n hallinnoima #YrittäjäZ -hanke, jossa haetaan menestyskonsepteja tulevaisuuden yrittäjyyteen.
|