Miten z-sukupolven somenatiivit ovat viitoittamassa vaikuttajamarkkinointia uusiin suuntiin? Uuden sukupolven tavoittaminen verkossa on aivan oma lajinsa, vai onko?
Mitä meidän tulee tietää uusimmista mediaratkaisuista ja vaikuttajamarkkinoinnista z-sukupolven tavoittamiseen? Millaista on vaikuttajan työ? Miten rakentaa oman näköistä sisältöä ja ylipäätään löytää se oma juttu sosiaalisen median pelikentällä? Miten vaikuttajamarkkinointi käytännössä toimii ja miten onnistunut yhteistyökampanja rakennetaan?
Jos vaikuttajamarkkinointi kiinnostaa liiketoimintana, haluat kuulla vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista tai tutustua z-sukupolveen kohderyhmänä, tämä tapahtuma on sinulle!
Ohjelmassa:
Tervetulosanat ja hankepoiminnat - Anu Portti, projektipäällikkö, Into Seinäjoki
Mediaratkaisut ja vaikuttajamarkkinointi z-sukupolven tapaan - Eija Gerlander, toimitusjohtaja, Bängeri Oy
Vaikuttajan tarina – miten oma juttu löydetään - Sara Parikka, media-alan moniosaaja, yksi Suomen suosituimmista vaikuttajista
Vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet yrityksille - Henrika Ala-Huumo, digi- ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, I-Mediat Oy
Päätössanat - Anu Portti, projektipäällikkö, Into Seinäjoki
Tilaisuus on MAKSUTON ja se toteutetaan virtuaalisesti verkossa.
Puhujavieraat:
Eija Gerlander toimii z-sukupolveen erikoistuneen markkinointitoimisto Bängerin toimitusjohtajana. Työssään Eija valmentaa yrityksiä z-sukupolven ymmärtämiseen ja tavoittamiseen mm. osallistavan markkinoinnin ja vaikuttajayhteistöiden keinoin. Bängerin tiimi on ollut mukana luomassa useita onnistuneita someilmiöitä, kuten Stigin kuningaskobra TikTok-ilmiö ja SuperParkin yli 50 K nuoren Instagram-yhteisö. Bängerin asiakkaita ovat brändit kuten Warner Music, Taffel, Oreo, TV Mix ja Kesko.
Sara Parikka on todellinen media-alan moniosaaja: näyttelijä, juontaja, yrittäjä, vaikuttaja monellakin kanavalla. Hän kirjoittaa omaa nimeään kantavaa lifestyle-blogia, jonka rinnalla hän tuottaa aktiivisesti sisältöä sekä Instagramiin että podcastiin. Sara on lapsiperhearjen keskellä ehtinyt julkaisemaan myös kaksi kirjaa, joista juuri ilmestynyt ITSE TEHTY on opas omannäköiseen työelämään. Kirjassa hän kertoo kannustaen ja kokemuksella, mitä työelämään siirtyvän täytyy tietää ja miten oma juttu löydetään.
Henrika Ala-Huumo toimii vaikuttaja- ja digimarkkinoinnin asiantuntijana I-Mediat Oy:llä. Työssään hän auttaa kaikenkokoisia yrityksiä hyödyntämään vaikuttajamarkkinointia. Henrika tietää, mistä hän puhuu, sillä hänellä on myös omakohtaista kokemusta vaikuttajana toimimisesta.
Tapahtuma toteutetaan osana #YrittäjäZ – Menestyskonseptit tulevaisuuden yrittäjyyteen -hanketta ja se on samalla hankkeen päätösseminaari.