Kaikkien yritysten täytyy tänä päivänä osata kertoa, millaista vastuullisuustyötä ne tekevät ja mitä ne työllään tavoittelevat. Mutta miten tehdä uskottavaa ja innostavaa vastuullisuusviestintää, kun odotukset viestinnän sisällölle ovat kasvaneet? Tässä koulutuksessa saat oivalluksia siitä, kuinka luodaan tasapainoinen vastuullisuusviestinnän kokonaisuus ja mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota viestinnän eri vaiheissa. Lisäksi saat konkreettisia, toteuttamiskelpoisia ideoita viestinnän sisällöksi eri kanaviin. Asiantuntija webinaarissa on Heidi Korva.
Webinaarin yhteydessä Lapuan Kankureiden yrittäjä & markkinointijohtaja Jaana Hjelt kertoo heidän vastuullisuusviestinnästään.
Kenelle?
Tilaisuus on suunniteltu erityisesti mikro- ja pk -yrityksille.
Puhujat
Heidi Korva (YTM) on viestintästrategi, konsultti ja kouluttaja, joka on tehnyt töitä vastuullisuusviestinnän parissa 15 vuoden ajan. Hän auttaa asiakkaitaan vastuullisuusviestinnän kehitysprojekteissa ja innostuu strategisesta viestinnästä ja muutoksen aikaan saamisesta. Heidi on myös Procomin Vuoden viestintäammattilainen 2015. communike.fi
Jaana Hjelt
Lapuan Kankurit Oy
Markkinointijohtaja, perheyrittäjä
”Vastaan Lapuan Kankureiden myynnistä ja markkinoinnista, hallinnosta ja olen tuotekehitystiimimme jäsen. Olen koulutukseltani tuotantotalouden diplomi-insinööri, pääaineena kansainvälinen markkinointi. Me Lapuan Kankureissa haluamme omalta osaltamme jättää tuleville sukupolville kestävän perinnön ja kaiken kehitystyömme tavoitteena onkin toimia yhä vastuullisemmin.”
Lue lisää: lapuankankurit.fi/fi/vastuullisuus
Ilmoittautuneille jaetaan tilaisuuden tallenne.
Webinaari on maksuton.